KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

A legtöbb ügynökség képes ellátni a hagyományos sajtó és médiakezelési feladatokat – sajtófigyelés, újságírói megkeresések kezelése, sajtótájékoztatók szervezése és moderálása, hirdetések megjelentetése, médiafoglalás – ám cégünk abban tud többet nyújtani, hogy kiterjedt és aktív sajtókapcsolatainak köszönhetően nem csak lényegesen kedvezôbb áron tudunk megjelenést biztosítani az Önök cégéről szóló híreknek, hanem sok esetben...

Tovább »

KÜLSŐ KOMMUNIKÁCIÓ

A legtöbb ügynökség képes ellátni a hagyományos sajtó és médiakezelési feladatokat – sajtófigyelés, újságírói megkeresések kezelése, sajtótájékoztatók szervezése és moderálása, hirdetések megjelentetése, médiafoglalás – ám cégünk abban tud többet nyújtani, hogy kiterjedt és aktív sajtókapcsolatainak köszönhetően nem csak lényegesen kedvezőbb áron tudunk megjelenést biztosítani az Önök cégéről szóló híreknek, hanem sok esetben ingyenes megjelenéseket is tudunk generálni. Ez éves szinten akár több millió forint előnyt is jelenthet. Ráadásul mindezt úgy, hogy az ügyfeleik, partnereik felé átadni kívánt információkat nem csak bekeretezett fizetett hirdetésként jelennek meg, hanem hitelesebb formában - interjúk, vagy szakmai cikkek útján – akár országos napilapokban, TV- és rádiócsatornák műsoraiban.


 

Sajtókommunikáció

Természetesen nagyon fontos, hogy az átadni kívánt információt hogyan tudja közölni ügyfelünk éles helyzetben. Előjön a lámpaláz, vagy sikerül higgadtan érvelni akkor is, amikor forog a kamera és kérdez a riporter? Sok esetben tapasztaltuk már, hogy ez nem mindenki számára könnyű feladat. Erre a helyzetre kétféle megoldást is kínálunk. Az egyik, hogy adott esetben tapasztalt szóvivôink válaszolnak Önök helyett a gyakran izzasztó újságírói kérdésekre...

Tovább »

Sajtókommunikáció

Természetesen nagyon fontos, hogy az átadni kívánt információt hogyan tudja közölni ügyfelünk éles helyzetben. Előjön a lámpaláz, vagy sikerül higgadtan érvelni akkor is, amikor forog a kamera és kérdez a riporter? Sok esetben tapasztaltuk már, hogy ez nem mindenki számára könnyű feladat. Erre a helyzetre kétféle megoldást is kínálunk. Az egyik, hogy adott esetben tapasztalt szóvivőink válaszolnak Önök helyett a gyakran izzasztó újságírói kérdésekre. A másik lehetőség, hogy az Önök által kiválasztott nyilatkozatra jogosult személyeket egy kommunikációs tréning során felkészítjük az előttük álló sajtóinterjúkra.

 

KÖZÖSSÉGI KOMMUNIKÁCIÓ

A tv, a rádió, sőt még korábban a nyomtatott sajtó hosszú-hosszú ideg állandó, kiszámítható és tervezhető kommunikációs csatornaként továbbította a világ üzeneteit. A világháló térhódításával azonban az információáramlás hihetetlenül felgyorsult. Elég egyetlen rosszul kiszolgált elégedetlen ügyfél, vagy egy rosszindulatú mindenre elszánt versenytárs és a felkészületlen cégek súlyos hírnév veszteségeket szenvedhetnek...

Tovább »

KÖZÖSSÉGI KOMMUNIKÁCIÓ

A tv, a rádió, sőt még korábban a nyomtatott sajtó hosszú-hosszú ideg állandó, kiszámítható és tervezhető kommunikációs csatornaként továbbította a világ üzeneteit. A világháló térhódításával azonban az információáramlás hihetetlenül felgyorsult. Elég egyetlen rosszul kiszolgált elégedetlen ügyfél, vagy egy rosszindulatú mindenre elszánt versenytárs és a felkészületlen cégek súlyos hírnév veszteségeket szenvedhetnek. Ellenben, ha velünk együttműködve otthonosan mozognak a népszerű portálok (Index.hu), az aktuálisan kapós kiegészítő eszközök (podcast), a kurrens keresők (Google), a közkedvelt tudásforrás (Wikipédia), a leginkább keresett tartalommegosztók (YouTube) vagy a legközkedveltebb közösségi oldalak (Facebook, Google+) világában, akkor szükség esetén nem csak időben tudunk lépni, hanem képesek leszünk megszólítani egy speciálisan új fogyasztói réteget is.
 

PR és marketing tevékenység

Kommunikációs szakértőink folyamatosan figyelik, elemzik, alakítják és védelmezik ügyfeleink jó hírnevét. Megírjuk a PR cikkeket, megfogalmazzuk a közleményeket, közérthetővé tesszük a szakmai információkat. A precíz tájékoztatás nagyon hatásos marketing eszköz lehet. Ügyfeleink számára a proaktivitás fontosságát hangsúlyozzuk, hogy merjenek elébe menni a kihívásoknak, keressék ők azokat a lehetőségeket, amelyekkel felhívhatják magukra vevőik figyelmét...

Tovább »

PR és marketing tevékenység

Kommunikációs szakértőink folyamatosan figyelik, elemzik, alakítják és védelmezik ügyfeleink jó hírnevét. Megírjuk a PR cikkeket, megfogalmazzuk a közleményeket, közérthetővé tesszük a szakmai információkat. A precíz tájékoztatás nagyon hatásos marketing eszköz lehet. Ügyfeleink számára a proaktivitás fontosságát hangsúlyozzuk, hogy merjenek elébe menni a kihívásoknak, keressék ők azokat a lehetőségeket, amelyekkel felhívhatják magukra vevőik figyelmét. Egy-egy termékhez számtalan további új pluszszolgáltatás kapcsolható, melyeknek köszönhetően jelentősen növekedhet az értékesítés. Fogyasztói kampányaink révén teljessé válhat egy termék vagy szolgáltatás piaci ismertsége. A lehetőségek száma korlátlan, de mi segítünk megtalálni a legmegfelelőbbet.
 

Issue menedzsment

Az issue management gyakorlati felfogásában azokra a témákra koncentrál, amelyekre nincsen egyértelmű megoldás, mégis komoly közérdeklődésre tart számot. A kulcs itt az issue irányításán van, mely adott esetben jövedelmet is jelenthet a téma fókuszában álló szervezet számára. Vagyis ha egy vállalat magatartása az előnytelen helyzetében logikus érvekkel felvértezve következetes marad a nyilvánosság előtt, akár előnyére is fordíthatja az adott szituációt...

Tovább »

Issue menedzsment

Az issue management gyakorlati felfogásában azokra a témákra koncentrál, amelyekre nincsen egyértelmű megoldás, mégis komoly közérdeklődésre tart számot. A kulcs itt az issue irányításán van, mely adott esetben jövedelmet is jelenthet a téma fókuszában álló szervezet számára. Vagyis ha egy vállalat magatartása az előnytelen helyzetében logikus érvekkel felvértezve következetes marad a nyilvánosság előtt, akár előnyére is fordíthatja az adott szituációt, mely a hírnév pozitív alakulásán túl gazdasági előnyöket is járhat. Fontos eleme az issue management gyakorlatának, hogy ne gondolkodjunk dogmatikusan, a választott kommunikációs stratégia folyamatos monitoringozásával kövessük figyelemmel lépéseink hatékonyságát, és ha szükséges, tudjunk időben változtatni azon.
 

Hírlevelek

Gyakori probléma hírlevél-kampányok, aktivitások kapcsán, hogy a rendelkezésre álló címlista hézagos, nem megfelelő, és nincs belső kapacitás ennek kezelésére. Vagy, hogy a hírlevél kapcsán nem tudjuk, hogy pontosan kiket sikerült eléri vele, és főleg, hogy kiket érdekelt annyira, hogy máskor is szívesen fogadnának tőlünk hasonló hírlevelet. A One4U PR és Kommunikáció Kft. ebben a munkafolyamatban is tud szakmai támogatást nyújtani...

Tovább »

Hírlevelek

Gyakori probléma hírlevél-kampányok, aktivitások kapcsán, hogy a rendelkezésre álló címlista hézagos, nem megfelelő, és nincs belső kapacitás ennek kezelésére. Vagy, hogy a hírlevél kapcsán nem tudjuk, hogy pontosan kiket sikerült eléri vele, és főleg, hogy kiket érdekelt annyira, hogy máskor is szívesen fogadnának tőlünk hasonló hírlevelet. A One4U PR és Kommunikáció Kft. ebben a munkafolyamatban is tud szakmai támogatást nyújtani. Vállaljuk a hírlevél szöveges és grafikai tartalmának elkészítését, az e-mail címlistájuk folyamatos frissítését és bővítését. Rövid megkérdezések segítségével egyrészt ellenőrizzük a címzettek elégedettségét, másrészt utánajárunk, milyen információkra lennének még kíváncsiak az Önök cégével kapcsolatban.
 

Web design – honlapkészítés

Napjainkban az üzleti sikeresség alapfeltétele az eredményes internetes jelenlét. Nehéz eldönteni, hogy melyik a fontosabb szempont, informatív vagy látványos legyen egy weboldal? Webdizájnnal és internetes marketinggel foglalkozó munkatársaink egyszerre biztosítják a hatékony, ugyanakkor vonzó internetes megjelenést.

Tovább »

Web design – honlapkészítés

Napjainkban az üzleti sikeresség alapfeltétele az eredményes internetes jelenlét. Nehéz eldönteni, hogy melyik a fontosabb szempont, informatív vagy látványos legyen egy weboldal? Webdizájnnal és internetes marketinggel foglalkozó munkatársaink egyszerre biztosítják a hatékony, ugyanakkor vonzó internetes megjelenést.
 

Arculattervezés

A céges arculat kialakítása az alapvető ugyanakkor a leghatásosabb eszköz arra, hogy vállalkozását kiemelje a tömegből. A vizuális kommunikációs elemek közötti harmónia megteremtésével építhet bizalmat, mutathat erőt és érheti el megjelenésével, hogy cégét már az első pillanatban pozitívan ítéljék meg! Munkatársaink egyaránt foglalkoznak klasszikus arculati kézikönyv kialakításával, logótervezéssel, üzleti ajánlatok és brossúrák design-jával, irodák és üzletek belső tereinek...

Tovább »

Arculattervezés

A céges arculat kialakítása az alapvető ugyanakkor a leghatásosabb eszköz arra, hogy vállalkozását kiemelje a tömegből. A vizuális kommunikációs elemek közötti harmónia megteremtésével építhet bizalmat, mutathat erőt és érheti el megjelenésével, hogy cégét már az első pillanatban pozitívan ítéljék meg! Munkatársaink egyaránt foglalkoznak klasszikus arculati kézikönyv kialakításával, logótervezéssel, üzleti ajánlatok és brossúrák design-jával, irodák és üzletek belső tereinek céges imázshoz hangolásával, munkavállalók öltözködésének arculati harmonizálásával.
 

Próbavásárlás

A vásárlók, ügyfelek kegyeiért folytatott versenyben a kiszolgálás minősége, a vevők kezelése az, ami ideális esetben csábíthatja, de akár el is riaszthatja a vásárlókat. A kiszolgálás minőségének objektív mérése azonban nem egyszerű feladat. A vállalkozások vezetői ugyanis puszta jelenlétükkel befolyásolják a dolgozók hozzáállását, ami lehetetlenné teszi, hogy objektíven felmérjék a munkatársak teljesítményét...

Tovább »

Próbavásárlás

A vásárlók, ügyfelek kegyeiért folytatott versenyben a kiszolgálás minősége, a vevők kezelése az, ami ideális esetben csábíthatja, de akár el is riaszthatja a vásárlókat. A kiszolgálás minőségének objektív mérése azonban nem egyszerű feladat. A vállalkozások vezetői ugyanis puszta jelenlétükkel befolyásolják a dolgozók hozzáállását, ami lehetetlenné teszi, hogy objektíven felmérjék a munkatársak teljesítményét. A felmérésre az egyik legjobb és leginkább objektívnek tekinthető módszer a titkos próbavásárlások végzése. A hétköznapi vásárlóként megjelenő próbavásárlók a különböző szituációk széles skálájával tudják tesztelni az alkalmazottakat, kezdve a vásárlókhoz való hozzáállásuktól egészen egy esetleges konfliktushelyzetre történő reagálásig, valamint a törvényi kötelezettségek betartásáig. A vezetők így anélkül kaphatnak képet a beosztottjaik teljesítményéről, hogy jelenlétük a teszt során befolyásolná az alkalmazottak viselkedését. Felmérések bizonyítják, hogy egy átlagos cég vagy vállalkozás esetében a törzsvásárlókon keresztül realizálódik a bevételek több, mint 70%-a, miközben egy új vásárló megszerzése átlagosan hatszor kerül többe, mint egy régi megtartása. Próbavásárlással ellenőrizheti, hogy ügyfelei, vevői mit kapnak a cégétől. A kontrollt saját kezében tartva időben kiküszöbölheti a "vevőriasztó" tényezőket és a felmerülő hibákat saját javára fordíthatja.
 

Értékesítési támogatás

Értékesítési tevékenységünkkel megoldást kínálunk azon cégeknek, akik nem kívánnak vagy tudnak értékesítési csapatokat létrehozni, így olcsóbb és mérhetőbb lehetőségeket keresnek. A tevékenység előnye, hogy tényleges szerződésekkel realizálható az ügyfélkör bővülése, de a szolgáltatás pozitív "mellékterméke" az is, hogy pusztán a kapcsolatfelvétel által is hallathat magáról a vállalkozás...

Tovább »

Értékesítési támogatás

Értékesítési tevékenységünkkel megoldást kínálunk azon cégeknek, akik nem kívánnak vagy tudnak értékesítési csapatokat létrehozni, így olcsóbb és mérhetőbb lehetőségeket keresnek. A tevékenység előnye, hogy tényleges szerződésekkel realizálható az ügyfélkör bővülése, de a szolgáltatás pozitív "mellékterméke" az is, hogy pusztán a kapcsolatfelvétel által is hallathat magáról a vállalkozás. Jelenlegi és leendő ügyfeleit megkeresve az eladás mellett igény szerint információt gyűjtünk a legújabb fogyasztói igényekről. Kérdőívek alkalmazásával, mutatószámokkal alátámasztott elégedettségi vizsgálatokat végzünk. Támogatást tudunk nyújtani az online, telefonos és személyes csatornákon keresztül történő értékesítésben. Értékesítést támogató marketing kampányok szervezését és lebonyolítását önállóan vagy az Önök vállalati irányítása mellett is tudjuk vállalni.
 

Rendezvényszervezés

Legyen szó belső vagy külső kommunikációhoz kapcsolódó konferenciáról, díjátadó ünnepségről, termékkommunikációról, roadshow-ról vagy márkaeseményről, a sikeres rendezvényhez nem elég az ideális helyszín és az érdekes program. Rengeteg munkát, odafigyelést és látszólag véget nem érő egyeztetést igényel...

Tovább »

Rendezvényszervezés

Legyen szó belső vagy külső kommunikációhoz kapcsolódó konferenciáról, díjátadó ünnepségről, termékkommunikációról, roadshow-ról vagy márkaeseményről, a sikeres rendezvényhez nem elég az ideális helyszín és az érdekes program. Rengeteg munkát, odafigyelést és látszólag véget nem érő egyeztetést igényel, amely során támogatjuk ügyfeleinket az előkészületektől és a hiteles koncepció kidolgozásától egészen az eseményt támogató stratégiai kommunikációs terv elkészítésén át a rendezvény levezetéséig és értékeléséig. Kézben tartjuk az összes kapcsolódó elemet és tevékenységet, mindvégig szem előtt tartva a márkaimázs, az üzenet és a célközönség sajátosságait...
 

Belső kommunikációs tevékenységünk

Napjainkban egyre több cég ismeri fel, hogy a belső kommunikáció legalább annyira fontos, mint a külső kommunikáció. Hiszen hogyan is várható el egy munkavállalótól, hogy azonosulni tudjon a vállalati célkitűzésekkel, ha nem is ismeri azokat? A sokak által már alkalmazott intranet mellett munkavállalói körben közkedveltek a nyomtatott és elektronikus formában elérhető vállalati belső újságok. Valamint egyre népszerűbbek a munkavállalói motiváció növelését jelentősen szolgáló ...

Tovább »

Belső kommunikációs tevékenységünk

Napjainkban egyre több cég ismeri fel, hogy a belső kommunikáció legalább annyira fontos, mint a külső kommunikáció. Hiszen hogyan is várható el egy munkavállalótól, hogy azonosulni tudjon a vállalati célkitűzésekkel, ha nem is ismeri azokat? A sokak által már alkalmazott intranet mellett munkavállalói körben közkedveltek a nyomtatott és elektronikus formában elérhető vállalati belső újságok. Valamint egyre népszerűbbek a munkavállalói motiváció növelését jelentősen szolgáló vállalati kommunikációs napok is, ahol a felső vezetés közvetlen módon ismertetheti az elért eredményeket, vázolhatja a jövő évi célkitűzéseket, vagy felhívhatja a figyelmet a fejlesztésre szoruló területeket illetően. Mindezek szervezésében, működtetésében, folyamatos tartalommal való ellátásában több éves tapasztalattal rendelkezünk.
 

Pályázatírási tanácsadás

Továbbra is fokozott érdeklődés kíséri az uniós pályázatokat, hiszen Magyarország 2007 és 2013 között az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében 22,4 milliárd euró uniós fejlesztési forrásra lesz jogosult, amelyet a hazai társfinanszírozás és a magántőke is kiegészít. A mezőgazdaság és a vidéki térségek fejlesztésére kidolgozott, szintén hét évre szóló Új Magyarország Vidékfejlesztési Programban pedig mintegy 5 milliárd euró fejlesztési forrás áll rendelkezésre...

Tovább »

Pályázatírási tanácsadás

Továbbra is fokozott érdeklődés kíséri az uniós pályázatokat, hiszen Magyarország 2007 és 2013 között az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében 22,4 milliárd euró uniós fejlesztési forrásra lesz jogosult, amelyet a hazai társfinanszírozás és a magántőke is kiegészít. A mezőgazdaság és a vidéki térségek fejlesztésére kidolgozott, szintén hét évre szóló Új Magyarország Vidékfejlesztési Programban pedig mintegy 5 milliárd euró fejlesztési forrás áll rendelkezésre. Ügyfeleink tevékenységi körének és fejlesztési elképzelésének megfelelően leválogatjuk a legfrissebb pályázati felhívásokat, és egy rövidített, általában 1-2 oldalas formában haladéktalanul megküldjük részükre. A rendkívül fontos előkészítő munka után a jogszabályoknak, továbbá a támogató hatóság által kiírt egyéb feltételeknek megfelelően összeállítjuk a pályázati anyagot és benyújtjuk a kiíró intézménynek. A beadást követően folyamatosan figyelemmel kísérjük a pályázat útját a támogatási szerződés megkötéséig. A támogatási szerződés megkötése után elkészítjük a nyertes pályázat elszámolását, beadjuk a kifizetési kérelmet. Folyamatosan nyomon követjük a projekt útját, a pályázati stratégia kidolgozásától a pályázatíráson át a projekt megvalósításának szakértői támogatásáig. Vállaljuk továbbá a pályázati kiírásokban előírt szabályrendszerhez igazodni köteles pályázati kommunikációt, ami teljes körű marketingkommunikációs és PR szaktudást igényel. Az európai uniós szabályozás ugyanis a korábbinál szigorúbb és pontosabb kommunikációs kötelezettségeket határoz meg az uniós támogatások kedvezményezettjei számára.
 

Adatvédelem

1. Az adatkezelő neve:

bla vla

Télness Élményolimpia játékszabály


Játssz velünk Télness Élményolimpia játékunkban, és az 5 wellness hétvége egyikének boldog tulajdonosa lehetsz! Gyűjtsd össze mind az 5 pecsétet a részt vevő szállodák egyikében, hogy tiéd lehessen az értékes fődíj!

Fődíj: A Télness Élményolimpia lezárását követően a részt vevő szállodákban 1-1 db, két fő részére szóló wellness hétvége kerül kisorsolásra!

A játékban részt vevő szállodák: Danubius Health Spa Resort Sárvár, Danubius Health Spa Resort Bük, Danubius Health Spa Resort Aqua, Danubius Health Spa Resort Hévíz, Danubius Health Spa Resort Margitsziget

A játék menete:
Vendégeink számára 5, kellemesebbnél kellemesebb próbát találtunk ki. Teljesítse mindet, és pecsételtesse le érkezéskor kapott Élményolimpia kártyáját:

1. Bajnokok reggelije
Válogasson kedvére a bőséges büféreggeli kínálatából, és kóstolja meg a könnyű és egészséges falatokat is az étteremben!
2. Csuromvizes próba
Mártózzon meg a wellness medencében és keresse jelzőtáblánkat!
3. Fitness bajnok
Kora délután jót tesz egy kis mozgás, nézzen be a Premier Fitness klubba, vagy vegyen részt egy csoportos sportfoglalkozáson!
4. Masszázs próba
Lazuljon el egy kényeztető masszázs során, majd kérje a pecsétet a gyógyászati recepción!
5. Élszurkoló próba
Köszönjük, hogy a vendégünk volt, kijelentkezéskor kérjük, ne feledje néhány bátorító szóval buzdítani olimpikonunkat, Kis Gergőt! Kérje élszurkoló könyvünket a recepción!

A lepecsételt élményolimpia kártyáját dobja a recepciós pulton elhelyezett gyűjtődobozba! A valamennyi pecsétet összegyűjtők között sorsoljuk ki a wellness hétvégéket

A játék időtartama: 2011. november 01. – 2012. március 31.

A nyereményt a Danubius Hotels Group sorsolja ki.
A 2 éjszakás wellness pihenés időpontja: 2012. december 20- ig vehető igénybe.

A fődíj sorsolásának időpontja: 2012. április 16.
A résztvevőknek el kell fogadniuk a játékszabályzatot és az adatvédelmi szabályzatot.
A nyeremények nem ruházhatók át más személy részére. A nyeremény készpénzre nem váltható be.
A játékban a Danubius Zrt. és Danubius Hotels Nyrt., illetve az Intren Marketingügynökség alkalmazottai és azok közeli hozzátartozói nem vehetnek részt.